08 April 2009

Talentime

Photobucket

korang dah tgk eh citer talentime..
hehhehe..aku dah tgk..wuuuhuuuuu..
aku berjaya mengajak Hanif g tgk Talentime..
Hanif ni kalau korang yg xtau la kan..
tersgt lahhhhhhhhhhhhhhh payah bila mengajak tgk wayang citer melayu..

bagi dia citer melayu baik beli dvd je..sbb xberbaloi..
heheh itu kata dia la..n dia mmg xberapa suka citer2x Yasmin Ahmad ni..
tp atas kuasa wanita yg aku ada berjaya gak aku ajak dia..muahahhaha..

mmm citer ni ok n bes!!!!!!!!!!!!!!!!!
sepanjang aku tgk citer ni..aku perhatikan Hanif dok gelak memanjang..
so dari situ aku tau dia suka citer ni!!! hehehhehe
sbb kalau dia buat muka monyok sepanjang tgk citer ni maknanya dia xsuka la!!

n bila part last citer ni..ada part yg cam ala-ala sedih..
N he suprised me..dia leh sebak bila tgk part tu..
aku tau kenapa dia sebak..hiks..

tp ending citer talentime ni xbes arr..
napa ending cam ala-ala tergantung sikit..
nak suh org berpikir ehh..
ke aku yg blur2x..hurrmmm..

apa-apa pun citer ni best!!
xrugi laburkan sikit rm10 utk industri perfileman kita yg ala-ala suam ni..:ascii:

Munirah Abd's Facebook profile

3 comments:

  1. waduh2.. cite ni mmg best.. n ada jln cite mnarik.. as yg tuan tanah ckp, en hanif ni mmg kureng ckit tgk cite mlayu ktg wyg, jln cite dull.. but 4 this story jln cite dia mmg menarik minat utk aku mghayati.. cuma bila cite malaysia ttap cite malaysia lah, ending mcm ntah apa2 je..

    bkenaan dgn part sedey tu, sbb utama sebak bila tgk kasih syg ibu n anak tu.. n dgn keadaan mak dia yg sakit cmtu, mbuatkn en hanif ni teringat mak di Perlis. (ada peristiwa yg bkaitan dgn cite tu) tuan tanah tau cite nye.. saja je buat2 xtau.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. cite ni best kan? aku suka tul..

    ReplyDelete
  3. nak g tengok gak lah citer tuh... i like citer2 yasmin ahmad nih...

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...