08 April 2009

Talentime

Photobucket

korang dah tgk eh citer talentime..
hehhehe..aku dah tgk..wuuuhuuuuu..
aku berjaya mengajak Hanif g tgk Talentime..
Hanif ni kalau korang yg xtau la kan..
tersgt lahhhhhhhhhhhhhhh payah bila mengajak tgk wayang citer melayu..

bagi dia citer melayu baik beli dvd je..sbb xberbaloi..
heheh itu kata dia la..n dia mmg xberapa suka citer2x Yasmin Ahmad ni..
tp atas kuasa wanita yg aku ada berjaya gak aku ajak dia..muahahhaha..

mmm citer ni ok n bes!!!!!!!!!!!!!!!!!
sepanjang aku tgk citer ni..aku perhatikan Hanif dok gelak memanjang..
so dari situ aku tau dia suka citer ni!!! hehehhehe
sbb kalau dia buat muka monyok sepanjang tgk citer ni maknanya dia xsuka la!!

n bila part last citer ni..ada part yg cam ala-ala sedih..
N he suprised me..dia leh sebak bila tgk part tu..
aku tau kenapa dia sebak..hiks..

tp ending citer talentime ni xbes arr..
napa ending cam ala-ala tergantung sikit..
nak suh org berpikir ehh..
ke aku yg blur2x..hurrmmm..

apa-apa pun citer ni best!!
xrugi laburkan sikit rm10 utk industri perfileman kita yg ala-ala suam ni..:ascii:

Munirah Abd's Facebook profile