24 April 2009

Singkap Rahsia Nombor Lahir

Salam;

Sekarang ni facebook bukan main byk tol kuiz merapu meraban kan..
dah jadi trend dah..haipppp..
n aku pun ada arr gak mengades jawab2x kuiz tu..walaupun dah tau cam hampeh je..
hehehhe tension2x keje apa salahnya layan kuiz bodo2x kan..

tertarik aku pada kuiz Singkap Rahsia Nombor Lahir ni..
n aku nya result adalah seperti di bawah..
setelah aku masuk kan tarikh lahir aku..



Golongan ini mempunyai kebolehan untuk menghiburkan orang lain.
Mereka sangat penyayang dan pemurah.Dengan daya tarikan yang ada, mereka tidak mempunyai masalah untuk berkawan dengan sesiapa jua dan pada mereka tiada sesiapapun yang dianggap asing kepada mereka.Mereka mempunyai personaliti yang pelbagai sehingga menyukarkan orang sekeliling mereka untuk memahami mereka.Mereka umpama binatang sumpah-sumpah yang boleh berubah dan menyesuaikan diri mengikut persekitaran.Mereka mempunyai nasib yang sangat baik tetapi juga boleh menderita akibat terlalu bergantung kepada nasib dan perasaan (mood). Untuk berjaya golongan ini perlu membina landasan kasih sayang.


hahha umpama binatang sumpah2x agi tu!!!

yang benar;
Bulan Bintang

3 comments:

  1. ni taktik nak bagitahu tarikh lahir ke kak mun weh?
    haha

    p/s : kuiz fesbuk memang macam haram.

    ReplyDelete
  2. macam haram pun, buka kena bayar!

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*