02 August 2008

Tazkirah..

pagi tadi kan aku bangun pagi tau!!!
hah..hujung minggu bangun pagi!! sila respect kat gua ye!!
hehehehe..bangun pagi ada sbb!!!
sbbnya..aku kena follow auntie g tpt keje dia!!
tpt keje auntie kat Hospital Kg.Baru..
kebetulan lak every saturday ada tazkirah anjuran pihak hospital!!
hah...dah lama giler wei x dgr tazkirah..
so peluang ada aku dgr kan lah tazkirah pagi..
tajuk tazkirah akidah!!.
ada gak arr bab2x yg di bincangkan terkena btg hidung!!ngeeee:happy3:
lepas ni kalau xinsaf gak xtau la..
huh manusia2x !!!..xpe slow2x harus ada perubahan tu!!
:cool2:bak kata ustaz yg bagi tazkirah tu!!!



sila lihat aku yg khusyuk tau!! aku xnampak muka penceramah indirect..
so aku tgk kat TV je..tu yg mata mcm tgk atas..aku tgk TV tu..
hurmmm..penceramah tu kan muka hensem:mockery:..hahahaha
tp aku xberani la nak amik pic dia!!:cry5:


hah ni lah dia tpt auntie keje..ada nampak pintu kat tepi kan..
actually ada 2 pintu..2 pintu itu menuju ke dewan bedah!!!
so tadi ada kes org bersalin yg kena bedah..
aku tgk baby yg baru lahir tu..wahhh first time tgk fresh baby!!
sgt comelllllll(bukan nampak sgt tp smua baby mmg comel)!!!
xberani aku nak snap pic dia..sbb dia fresh sgt..
n aku ada rase satu feeling yg syahdu gilerr time tu..
rase mcm nak nangis pun ada tgk baby tu..!!v7

ni lah Masjid Kg.Baru yg femes!!
femes dgn apa??
org2x KL harus tau sbb apa masjid ni agak femes!!!
xtau aku hempuk:hempuk:!! hahahhaha
mesti korunk tertanya kan:peluh:..kenapala aku menyibuk nak p melepak kat hospital auntie aku nie.. hah!! aku melepak ada tujuan tau..sbb lepas ni kitorang ada plan baik punya:happy6:!!! aku ngidam dah lama dah benda ni!!...eishhhh xsabar gilerrr wei...time ni untuk tunggu detik itu!!!!

mood::flower:

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...