09 August 2008

NZ

@sengihnampakgigilunch smalam makan free beb!!
makan free sbb NZ baru bukak kat sblh Wisma Selangor Dredging!!
hehehe..makan free kan sapa xnak..
staff Dynafront pun hampir semua turun p makan kat sana..
hikss..igtkan boleh order2x..rupanya diorang mmg dah sediakan makanan..
so tinggal beratur n p amik je..
makanan yg diorang served nasi beriani,ayam masak ala-ala merah n daging
(masak apa aku xtau..n daging apa pun aku xtau..)
kesimpulan makan kat NZ ni..nasi beriani super sedap!!!:happy6: ada rase rempah2x!!ayam ala-ala merah pun sedap!!!

hehehe makan free mmg sedap kan??

:hoooray::hoooray:see org beratur utk mengambil makanan FREE!!!
suasana dlm NZ ni cantek arr..view dia ok la..
so korunk suka lepak kat mamak bleh arr lepak lama2x kat sini!!
nak lepak ngan aku pun blh je..after office hour arr...hikss@gatai
stand flower for opening NZ..hiskkk
nasi beriani yg super sedap!!!!:happy6::happy6:
xsah xde muka 2 gadis ni dlm blog aku!!:lol1:
Putri and Papa yg excited dpt makan FREE!!
tuan tanah dah kenyang...:sunny:erkkkkk....

tuan tanah dgn office mate Ayu..
heheh dia ni bloggers gak!! rupanya dia dah kenal blog aku lama..
tp dia xcam pun aku...hiks..keciknya dunia kan!!! @sederhana
senang je nak carik NZ ni depan KLCC je!! @hensem
in between Selangor Dredging ngan Public Bank

mood::kiss: