03 August 2008

Sutera Mass

ni lah dia Sutera Mass beratur utk di cuci..hiskkk
murah la wei cuci kat gomabk ni RM6 je plus vacuum..
:geram1:kat Banting pun mahal!!!
Sutera Mass di sabunkan...hehehhe
ohh...dah mandi dah...:mandi:
ok kasi lap kilat2x ye..nnti auntie saya asyik bising je kete koto...:happy3:

mood::smoke:

5 comments:

  1. ni keta sutera aunty ke? cuci keta kt gombak xjauh ke dr umah?

    ReplyDelete
  2. wow! sangat murah. apa nama kedai tu. nak gak saya antar ke sana kalau saya rasa malas nak cuci sendiri...

    cheers,

    syam @ http://aeropama.com

    ReplyDelete
  3. giler murahhh..
    kat sni klu 10hengget tu..
    plg murahhhhhhhhh laa..

    ReplyDelete
  4. walaweh..berkilat kereta tue..kau cuci kat mana??

    Eh, sorry saya org baru..agak kasar tapi frendly...hehehe..

    ReplyDelete
  5. @hanif:aah kete auntie..mm time ni amik angah arr kebetulan terus cuci!!

    @aeropama:ala xtau arr nama kedai..tp kedai ni area gombak kat ngan kolej Islam antarabangsa..

    @nanonano:murah kannn...!!!

    @tropicoloco:aku cuci kat gombak..kilat kan..heheh..ala lek la..aku tak kesah org kasar2x ni..gua lagi suka beb!! hahaha

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*