24 August 2008

Mee Hailam??

hikss..mlm tadi aku paksa angah masak mee utk aku..
actually dia dah masak utk 1st round..:chef:

aku paksa arr masak agi skali..tp dia suh aku siapkan bahan..
ala bahan dah siap blender dlm :fridge:..aku tinggal amik je..hiksss
aku xtao la mee apa yg angah buat ni..aku tlg kaco n masukkan bahan..
angah bagi instruction kena masukkan apa dlm mee tu..:happy2:
hmmm..korunk dah sedia maklumkan..aku ni bukan reti masak!!!
angah aku yo lah dia hebat sikit...
aku bab masak ni alergic sikit..tapi gua makan..gua suka!!!:happy6:

taddaaa...ini la mee nya..
angah buh tepung jagung ek?? yg bagi kuah pekat tu....
not bad la mee ni..hehehe..sbb aku tukang kaco!!!!@sederhana
:hoooray:
mood::smoke:

7 comments:

  1. whoaaa lapa seyh tgk mee tuh..
    suh la angah awk masak lg..
    pastu tapau bwk g opis :D

    ReplyDelete
  2. erm..tolong angah je? blja x buat mee tu?? mcm sdap je..

    ReplyDelete
  3. awak kena belajar masak. saya pun tgh belajar masak ni...

    ReplyDelete
  4. oit...saper ckp tue mee hailam?adoiii... fail la..dah la msk fail...sbut name mknn tue pn fail..mak ai...tue yee mee la kakak oitttt..
    pnt aku wat..hahaha...skali lg nk ingat kn..tue adelah yee mee...lalalala...sesiapa nk jmput lah dtg umh rayer nie...hihihi... + bwk la bhn2 nyer skali yer..hihi..x kn nk bwk porut jor...hahaha =P

    ReplyDelete
  5. apsal aku tengok mcm cacing2 je tu? hahah

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*