18 January 2010

too many good news

Salam;

last week adalah minggu yg byk berita baik dari buruk
buruk tu diam diam sudey la kan...
tp yg pasti yg buruk tu telah pun di 'solved' dgn cara baik

berita baik..
waahhh...xsabar nak share dgn kamu kamu
ok ok share yg 1st berita baik

alhamdulillah sakit hati dgn kerja sendiri
akhirnya berbaloi dgn kenaikan salary..ameen ameen..
xbanyak tapi ianya cukup cukup menggembirakan hati ini..
ye la kannn..kerja xsampai setahun pun kan tapi dah naik salary sikit kan
kira ok lah tu kannnnnnnnnnn..
alhamdulillahhhhhhhh..syukur kepada ALLAH.. ameen~

oh berita baik kedua..
hurmmm saya diamkan dahulu yee..
nggegege...nnti dah comfirm akan ku canangkan...
promise ye..saya promise..usai risau sudah tetap bagai pasti akan umum
jika tak tetap lagi..adalah lebih baik di rahsiakan..
kerna di takuti akan memalukan diri sendiri..

hahaha apakah itu??? tetttttttttt tunggu hujung bulan ni akan tau secaa rasminya.
oh tak sabar..dup dap dup dap koo


with love;
Munirah Abd