28 January 2010

Avatar yang lambat

Salam;

gagaga..bukan Avatar yang lambat
tapi saya yang lambat untuk pergi menontonya..

hahaha..tapi siyes citer tu best kan!!
oh tak rugi weii g tgk walaupun lambat!!

sanggup tahan "yak2x" selama 2jam setengah tu..haha kena buasir la pasni.
uishhhh kagumm la tgk cerita tu..

ok tidak mahu elaborate sebab ramai dah orang tengok
saya org yang terlambat akan keretapi
tidak mengapa saya puas..hehe

oh saya pergi menonton avatar bersama kawan baru..
Ecah!!! big fans Scha Al-Yahya tuuuuuuuuuuuuuuuu..
Photobucket

thanks ecah sbb nak bawak saya pegi tgk citer ini
kalau tidak kena tunggu donload la baru dapat tgk..ahahah

with love;
Munirah Abd

1 comment:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...