24 February 2009

Kronologi 19-24 February 09

19/2

g keje cam biasa
tetiba rase opis sejuk semacam
badan menggigil xtentu pasal..
pala pening..dah rase lain macam..
balik keje g klinik Hanif yg bawakan..
Dr. kata demam panas..dapat MC 1 hari.
tido xlena sbb badan adalah sgt panas..
sekejap tido kat ruang tamu..
sekejap tido kat bilik..
cuma xtido dlm tandas je..

20/2

hari ini MC..
badan masih xbermaya..
nak makan pun xlalu..
asal masuk makanan je vomit
makan roti sekerat je then terus makan ubat.
tido mmg xlena..badan masih terasa panas..
lepas makan malam ngan auntie..
terus vomit tanpa henti..
setiap 1 jam sekali akan vomit n sumtime CB
sampai pukul 2.30am auntie tgk dah lain mcm
terus bwk g klinik 24h..
bwk g klinik Dr. kata food poisoning..
huh..apa-apa je la Dr. asalkan dapat berhentikan vomit n CB!!
blk dr Klinik terus makan ubat..
tu pun ter'vomit' sikit..haihhhhhhh
tido antara lena xlena


21/2

hari sabtu..badan suam2x panas
masih tidak lalu utk makan
vomit dah kurang cuma xlalu nak makan je
asik makan buah epal sahaja...
tekak n lidah terasa amatlah payau..
tu makan pun xberapa nak lalu..
bajet konon dah sihat dah bila ptg..
xde maknanya..makin teruk adalah...
badan terasa lain mcm sgt2x..
terasa mcm byk nau virus2x penyakit dlm badan ni!!
sblm makan ubat kena sumbat makananan dulu..
again sumbat roti sekerat je...then makan ubat..
pastu selebung tido..
sekali lagi tido xlena..
arghhh mcm2x perasaan la kalau sakit ni.. :ascii:

22/2

mmg target hari ni dah sihat walafiat la...
dah siap planning lagi nak jumpa Kak Rose
sekali...adoiiiiiii awat rase lain mcm badan ni!!!
badan aku lemah lagi..kali ni lemah yg mmg lemah..
terus ikut auntie g umah pak uda
ish dah lah umah pak uda ada lauk sedap
Ayam Masak Lemak Cili Api!!!
nasib aku xberapa nak tamak..
aku makan 2 3 suap dah rase nak vomit..
huarghhhhhhhhh apa ni..makan je nak vomit..
penyakit apa ni!!!!!!!
makan ubat terus tido
mlm pun mcm tu mmg xlalu nak makan apa..
asik rase loyaaaaaaaa je..
tido malam lak 1 jam sekali asik terjaga..
haihhhhh...sabar je lahhhh

23/2

konon dah bersiap2x nak pegi keje..
time iron baju..rasa badan ni semacam je..
menggigil dan seram sejuk semacam..
bagitau auntie ckp nak g klinik nak minta Mc..
g Klinik Dr amik darah takut suspek deggi kan..
so dgn xrela hati sedekah kan darah kat Dr tu..
dapat MC lagi..n Dr kata aku masih ada fever lagi..
balik rumah berehat konon nak cuba makan roti sekeping..
kirim salam la..makan ciput je dah xlalu...gagahkan makan sekerat je
then terus makan ubat...haihhhhhh
minum 100plus napa ntah rase tekak pahit bila minum air ni..
kepala lak rase bengang jeee..
agaknya 100plus tu tgh nak melawan virus dlm badan kut..
malam aku paksa makan nasi...makan sikit je..
pastu vomit sikit...then auntie buat bubur..
xterus makan..aku dah rase perut lapar baru p makan..
sampai satu tahap agaknya dah penuh..aku vomit bubur tu..
arghhhh..rugi2x....nasib vomit sikit je...haihhhhh

24/2


hari ni..pegi ke klinik lagi
utk pemeriksaan selanjutnya...
dr tgk aku mcm dah ok skit..
cuma demam masih ada lagi..
so dia bagi aku lagi Mc..
n skang aku sedang berehat di rumah..
minum 100plus dah tak pahit lagi..
pagi tadi makan nestume xrase nak vomit pun..
tgh hari ni nak cuba makan nestume lagi..
nak tgk vomit atau tidak..

Esok aku akan mula bekerja
hope xde apa-apa yg akan berlaku..
minta2x semua berjalan dgn lancar...
dushhhhhhhhhh...melambak lah keje aku esokkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mood::bunny1:
Munirah Abd's Facebook profile