01 February 2009

Jumi & Nazrul

Photobucket

maaf lah ye tepek sekeping je gambar..
kami dtg awal..tunggu nya kemain lama..
nak snpa pic pengantin..pengantin lam bilik..
Hanif yg byk pegang kamera..aku?? MALAS!!
selagi xdpt speedlight mood nak amik gambar mmg kurang!!!
n Hanif lak amik gambar yg ntah apa2x..
di sebabkan tahap kebosanan menunggu pengantin..
pengantin sampai lak..elok je bersanding hujan pun berderu turun.
nasib baiklah aku n Hanif dah standby payung siap2x..
apa agi hujan turun..kitorang blah..
tu yg gambar pengantin xbyk.. hiksss

Fakta ttg Jumi
  • Kawan kelas aku masa kat SMTMS
  • Time sekolah dulu dia ngan Along ada gak tolong aku dlm Lukisan Kejuruteraan(LK) aku pun xbrapa nak igt dah..lama dah wei tinggalkan zaman sekolah...:ascii1:
  • Lepas SPM sambul amik civil kat PUO
  • Lepas PUO lak keje jadi photog??!!

hahha gila jauh ko menyimpang Jumi..
dari engineering jadi photog..!!
xpelah dah tu rezki ko kan..terimalah dgn redha...

Semoga perkahwinan ko ngan Nazrul ni berkekalan hingga ke akhir hayat..
Bak kata Linda On

Hati manusia berubah,fikiran,jiwa dan naluri berubah. Cinta pun boleh berubah. Tapi kalau cinta korang berdua berubah..berpegang teguhlah pada sumpah dan janji. Hati dan cinta mungkin pudar tetapi janji tetap janji... Semoga cekal menghadapi hari muka yang pastinya mencabar. Semoga berkekalan sampai ke akhir hayat.


wahhh ko siap amik kata-kata Linda On lagi kan..
tp aku suka kata2x dia ni!!!:ascii1:
mood::bunny1:
Munirah Abd's Facebook profile

5 comments:

  1. weh apai...
    aku xnampak ko pun..aku sampai masa pengantin ngah makan..apa da..aku baru nak pose2 depan kamera ko...hehehehehe

    anyway..jumi selamat pengantin baru!

    ReplyDelete
  2. agus : MUNIRAH dah balik sblm pngantin mkn.. dah xlrat nk tggu.. n oso sbb ujan..

    ReplyDelete
  3. jumi?
    cam nama kawan si farihah tuh kan ekekeke

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*