03 February 2009

Rakyat Prihatin

Photobucket

siapakah rakyat prihatin ini??
ya..inilah Papa yg sgt prihatin membantu pakcik yg buta..
sian pakcik ni dah sesat..dah lah tunggu kawan kemain lama..
last2x kawan xdtg..pastu sesat la pulak pakcik ni..
pakcik ni Papa yg jumpa time nak g Masjid India..
aku time ni kat belakang kedek2x ikut Papa..hahaha..
sbb aku jln agak kelambatan..
Pakcik ni bertanyakan arah kepada Papa yg kebetulan lalu depan dia..
baik wooo Papa sampai tlg belikan ticket agi..hikssss..

apa-apapun motif entry ini adalah, kita sebagai rakyat Malaysia haruslah saling bantu membantu antara satu sama lain..terutama kepada org yg kurang berkemampuan..!!
mood::bunny1:
Munirah Abd's Facebook profile

10 comments:

  1. i pn kdg2 tlg gk if jmpa org OKU ni.. sian oo.. kte yg serba sempurna ni hrus bsyukur n mbntu yg kurang kmampuan..

    ReplyDelete
  2. aik , kat area mana ni, cam sama je peristiwa papa mu dan diriku, ntah2 pakcik yg sama

    ReplyDelete
  3. wah kagum kat papa... tu laa kita mest bantu org2 cam nie...

    ReplyDelete
  4. anak la sape la yg baik ni....kalo ak ade anak laki akan ku jodohkan dgn budak yg baik ni

    ReplyDelete
  5. munirah kena la ikut pangai papa ye... baik jer..

    ReplyDelete
  6. eh kak mun malu ar sy...sy tlg ikhlas nih.cian pakcik tu..
    didi yg konon cantik..ada ke anak laki nk bg jodoh?cousin laki xde ke..hehehe..

    ReplyDelete
  7. didi yg mmg baikdan cantik ade anak laki comoing soon bile dah kawen la kan...hehehe sepupu ade gak...tp cebok pun tak bape nk reti lg....nk ke

    ReplyDelete
  8. papa is a gud man... caiyokla papa....

    ReplyDelete
  9. @reena : papa is a good 'man'? papa ni woman la sis..

    ReplyDelete
  10. cayalah papa... rakyat mesia yang baik....

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*