02 March 2009

Mari Melompat

Photobucket
  1. bersedia membuat lompatan
  2. bend kasi baik punyaaa
  3. ooopsss asal tangan ku macam cacart...wakakaakk ini lah namanya lompatan cacart..xpe2x cuba lagi di bawah..
Photobucket
ini pula ada lompatan org yg dah sihat!!!
hahahahaa..xberapa nak cacart sgt lah compare yg kat atas tu..
  1. muka kena excited lebih
  2. bag berat sgt..kali ni baru jadi lompatan yg sempurna ..even xperfect sgt..tp sempurna la tu!! hiksssss
p/s:motif n3 ini adalah pelajari membuat lompatan cacart dan lompatan sihat!!! xphm?? abaikan je lah enty ni:ascii:

mood::bunny1:


Munirah Abd's Facebook profile