17 March 2009

Meet Umimia

hiks citer agak kebasian..
tapi xpe lah ada gambar kan..
ala korang cam xbiasa je kan baca citer basi dlm blog aku ni..
hahhaa..apa2x jela kan..asalkan aku update..

actually masa odw nak balik KL..
aku jumpa kak rose sat..kenal kak rose??
kak rose la pemilik blog umimia.blogspot.com
yg mempunyai anak dara yg sgt comel tetapi pemalu..
dia xmalu ngan pompuan..dia hanya malu ngan lelaki..
bagus la dik kecik2x dah malu ngan lelaki..
bagus2x..hehehhehe

Photobucket
dah lama dah nak jumpa kak rose ni..
tp asik xjadi je kan..
alhamdulillah ari tu dapat gak jumpa..hehehe
Photobucket
ibu dan anak yg comel..

jumpa bersebab..sebab apa??
adalah...hehehhe(nak gak berahsia kan...)

Photobucket
aksi ibu dan anak

PhotobucketPhotobucket
Mia yg comel..pandai pose...suka arr amik gambar budak pandai pose!!!
edit 2 version..hehehe..


Photobucket
haih kalau pakai baju ni amatlah xsesuai bergambar ketika duduk..
sbb menampakkan aku agak...........paham2x sendiri la ye..


p/s:ntah la aku suka lah decolor skang ni..hahhaha



Munirah Abd's Facebook profile

5 comments:

  1. moon apesal dlm gambo nie ko nmpak berisi... ada pe2 ka...

    ReplyDelete
  2. amoi:aku dah agak dah mesti org tanya punya..
    slah kan baju itu!!! nampak aku berisi!!!

    ReplyDelete
  3. syioknye berjumpa-jumpaan :) x pe berisi tandanya hepi kan moon hihihi

    re = ending citer ponti anak remaja.. ponti tue jadi student laaa merangkap auntie kepada budak2 3 org tue hihihi

    ReplyDelete
  4. haah la , nampak berisi je(kompom pasni tak pakai dah baju tu)

    ReplyDelete
  5. ada entry nih rupanya...mun cantiklah gambar2 nih..kalau ada lagi gambar yg mun tak letak sini mun email kat kak rose yer...rose_hazeline@yahoo.com

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*