30 March 2009

My Little Fish

Photobucket
haippp...saya bela ikan..
supposed ada 4 ekor..
tp yg sekor tu dpt 1 mlm je..
lepas tu innalillah dah..
sbb apa??
sbb aku teroverdose bagi makan!!!
hahahha..excited punya pasal..sampai terlebih bagi makan..
kira ikan tu mati dlm kekenyangan arrr
Photobucket

Photobucket
ikan2x aku ni kan suka nau mengadap kawan dia yg agi sorang tu..
dlm hati ikan2x ni mesti tertanya2x kan..awat lah cow ni asik nengok depa je..
tp xnak try ngap depa..hahaha..

korang mesti tau kan ni ikan apa??

3 comments:

  1. ikan jenis ni banyak kat depan umh ak kak mun...bile mati nenek ak siap bedah lagi nk tgk dalam perut die kembung ade baby tak hahahha

    ReplyDelete
  2. wakakaka lembuuuuuuuuuu tgk ikan! eh minat gak ko erk tgk ikan

    ReplyDelete
  3. erm..lembu tgk ikan? hahha.. ikan yg mati tu sbb tkjut kot tgk lembu tu..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*