20 March 2009

Stickey Mode:Tafsir Al-Quran

This is sticky mode enty..
New entry sila scroll down ke bawah..(hiks itu pun kalau ada)

Ni aku nak promote pasal Tafsir Al-Quran..
Kawan aku yg punya business ni..aku tlg promote kan sahaja..
Tafsir Al-Quran ni berharga RM80 sahaja
kalau caj penghantaran plak kena tambah rm10
harga die murah kerana terdapat cop sekolah
dan juga warna tepi al quran agak kusam sedikit
kalo tanpa cop dan cantik harganya around RM150
tp isinye semua nya sama...
so ikut korunk lah nak yg mana..

Tafsir Al-Quran ni bagus tau..
bagi aku bagus sbb dpt membantu dlm bacaan Al-Quran..
selain kita tahu maksud ayat Al-Quran tu sendiri..
kita juga dapat tahu harakat bacaan tersebut..
meaning that kita tau la..mana part yg perlu 6 harakat..
dengung kat mana..dan sbgnya..bagus kan!!!
dan amat sesuai untuk dijadikan hadiah mak ayah
jadi apa tunggu lagi..
inginkan senaskah Tafsir Al-Quran??
jgn malu jgn segan sila hubungi Didi
takpun hubungi aku pun boleh...nnti aku direct bagi tau Didi..


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



2 comments:

  1. ape ni kak mun.
    gambar 1st tu blur la.

    ReplyDelete
  2. kak mun....
    nanti kalau dik yanie nak order...leh call kak mun eh...

    ehheheh

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥
    *********************************

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*