18 March 2009

Pindah

Photobucket
pindah ke mana??
hahah aku agak busy lately sbb uruskan beberapa perkara..
busy ngan kerja la itu la ini la..
bulan 3 dan 4 akan berlaku perpindahan dlm hidup aku..
so bulan 3 ini lah perpindahan yg berlaku..

aku dah xduk ngan auntie aku..
duk ngan angah aku
berdikari la konon..
xpe la duk ngan angah je pun..
kami mmg pernah rancang nak duk berdua je..
xmo org luar!!..hehehe
Photobucket
aksi kakak & angah yg sengal..ini lah rumah kami..heheh

Munirah Abd's Facebook profile

9 comments:

  1. oh my my...that baju tu heheh....anyway kak mun cantik umh ko....nanti nk g wat visit la heheh

    ReplyDelete
  2. kalo akak kan...brg satu lori..kamu brg sikit jerk tu...hehehe...

    ReplyDelete
  3. selamat menjalani perubahan dalam hidup.. rumah baru, barang2 baru, n insyaallah lpas ni ada lg perubahan besar.. semoga hari ini lebih baik dari hari sebelumnye dan hari esk lebih baik dari hari ini..

    ReplyDelete
  4. didi: asal ngan baju aku?? cantik?? hahaha

    ayusolo: duk umah auntie cuci kaki bawak brg perlu je..tu yg xbrapa byk hehehe

    Hanif: Thanks

    ReplyDelete
  5. ingatkan pindah duk dengan encik hanif.
    wahaha!

    ReplyDelete
  6. keri : pindah n stay with me? insyaallah, nnt kawin both me n munirah will stay together k.. skang ni blum tiba masanye lg..

    ReplyDelete
  7. wahahahaha..pindah2..byknye barang. janji tempat yg selamat. takut hanif risau je,ekekekkee

    ReplyDelete
  8. Bagusnyer.. leyh idop berdikari~! :)

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*