08 March 2009

Present for Pa-e

siapa pae??
ehehhe..pae kawan aku lah masa sekolah dulu..
dia dah nak kahwin dah ari ni!!!

nnti aku g kenduri kahwin dia ngan Upik, Tipah n Liyana
(not sure liyana bwk hubby dia ke x??)

semangat gilos ak nak g kenduri pae ni!!!
ye arr time sekolah dulu ada lah agak kerapatan ngan dia ni..
skang dah kekurangan rapat sbb masing2x kebusyan..
xpelah rapat ke xrapat ke..yg penting kami tatap KAWAN!!!

so aku share le duit ngan Syira utk membeli hadiah..
Syira xdpt attend kenduri Pae ni sbb dia ke Penang..
besnya kamu Syira ke Penang... :ascii1:

Photobucket
antara gambar yg aku mms kepada Syira
masa membeli hadiah Syira tidak ada..
macam mana nak ada..Syira keje kat Nilai..aku keje di KL..
ni aku beli kat Kl daaaaaaa... so kami main mms je la.. hikss..
apa guna teknologi kalau xdipakai!!!

Photobucket
daaaaaaaa...ni lah bungkusan hadiah utk pae..
aku amik yg mana??
ada laaaaaaaaaaaa :ascii1:


nnti aku update citer pasal kenduri Pae k!!!

updated:selain share ngan Syira..last minute Upik pun nak share..heheh

mood::bunny1:
Munirah Abd's Facebook profile

6 comments:

  1. kak mun ak nk hadiah macam ni gak masa ak kawen nanti.....g banyak2 bunger tu gmbr no 1 hehehe...i like english style la

    ReplyDelete
  2. kawan-kawan kak mun semua da stok jadi bini.
    bila encik hanif nak masuk minang?
    hahaha

    ReplyDelete
  3. uiksss.. klau nk tnjuk pn, gmbar tu edit la dlu.. xsuprise la brg klau dah tau harga..

    ReplyDelete
  4. didi: ok no prob

    keri: Muhammad hanif sila jwb soklan ini!!!

    Hanif: hahaha..biar la org tau prize..org bukan tau i bagi yg mana =p

    ReplyDelete
  5. msuk meminang? erm..the time will come.. sbar jap ek.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. hehe..TQ sbb tolong gi beli adiah. Aku belikan adiah danial kawen ari tuh.. x tunjuk pon kt ko. x sempat laa.. aku kelam kabut mase tuh.

    neway, cantek laa gamba2x pa'e kawen tuh! :)
    sedey x dpt attend.

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...