02 September 2008

Pencopek!!

uishhh..baru je bermula ramadhan!!
tp dah ada maling di Masjid!! hampeh....!!!
tp aku rase kejadian hilang selipar kat Masjid bukan lah benda baru..
benda ni dah menjadi kelaziman dah!!
sembahyang jumaat ke,terawih ker,raya ke, or even semayang 5 waktu pun..
ada gak pencopek kat masjid..ishkkk...
uishhh..sabar2x bulan puasa ni!!
selipar aku kena rembat woooooooooooo!!!@tensyen
selipar banana peel ku!! huarghhhhh...@nangih
mmm bukan aku yg bawak p masjid..auntie pinjam bwk p terawih..
then bila auntie nak balik rumah carik2x selipar aku dah losap!!!
hemoh2x...pencopek2x sekalian..org dok amin doa..
ko dok terhendap2x nak copek selipar org!!!
nasib baik bulan puasa!! @takbolekalau bkn bln puasa mmg aku xmaafkan org yg curik!!
malah aku doakan kena panah petir..ye arr sbb mencuri kat masjid!!
xpun konon2x xperasan kan nak amik selipar sendiri tersauk selipar org kan!!
hey!!! kalau ko dah tersilap sauk ke apa ker?? mestila sedar kan!!
ishk2xxx...xtau lah apa nak jadi ngan umat zaman sekarang!!
@marahbulan pose pun nak mencopek!!
kepada korang yg rajin bebenor g terawih tu..
g la ngan penuh keimanan dan ikhlas..n niat b4 g tu..kena betul!!
jgn lak niat nak mencopek!!..nnti kat akhirat kena potong tangan tau!!
tarak takut ka????@ketuk


selipar yg auntie rembat..
dah pencopek rembat aku nya selipar..
auntie rembat yg ni..
gila huduh selipar ni!!@kening


mmmm...kena carik yg baru ni..tp hold dulu arr...gorammm den ngan pencopek ni laa!!

mood::cry: