22 September 2008

2nd Shot

smalam aku ada majlis berbuka puasa..(international hotel)
erkkk..actually tpt keje auntie yg buat..
aku ngan angah menyibuk je..@siullalalla..
majlis berbuka puasa ni di 'sponsor' oleh Miss Kai Chee(betul ker spelling ni??)
Miss Kai Chee ni vendor utk alat operation mata..
so dia belanja utk berbukala staff bahagian OT n dr specialist for mata..
termasuk la family staff..(tu aku n angah menyibuk!!)
so njoy ye gambar2x ni..aku xdpt nak upload semua..
sbb tu aku gabungkan ajo.....hehhee..@sengihnampakgigi

gabungan picture tetamu yg hadir...
ada agi sebenarnya...

gabungan gambar makanan yg sempat aku ngamik!!
sbb aku pun lapo!!!angah yg konon nak jadik model aku!!

aku masih lagi dlm keadaan ketar...@gigil
mmg byk kena improved agi ni!!!
practices make perfect kan???
mcm biasa later aku upload kat flickr!!

mood::mCamera: