08 May 2008

loss??

wei..wei..wei..
@lovetadikan dapat parcel from Muhammad Hanif Abd Nasir..
He sent mango yg di petik dr umah beliau di Perlis..
n oso he gave me MU jersey!!
lalala..adakah sy peminat MU??
oh no..sy tidak minat sebenarnya..
MU adalah team pebreto Muhammad Hanif Abd Nasir..
me just support him from behind la konon..
support kah sy kepadanya..??
erk..support gegitu je..@sombong

tadikan ak dpt call la from IBM..@telefon
depa suh dtg amik IQ test b4 boleh intern tpt diorang..
tp kan..ak dgn berat hati terpaksa tolak untuk di IQ testkan..@garu
@sedihwahhhhhh super sedih sbb tolak..
tp nak wat camna suh dtg pukul 9 am
wahhh pagi giler!!!@sakit
ayah ak kalau dia tau jln ke TV3 tu mmg dia nak bwk ak!!
IBM sebelah TV3!!
tp..my ayah@takbole xtau jln da...
area situ ayah sy mmg x expert..@satu
huh..nak wat camna xde jodoh ak ngan IBM tu..
xpela..xkesah la..intern je pun..

Wahh...intern pun..IBM tu beb..
boleh cilok segala ilmu kalau dpt intern kat sana..
huh...xpela...barang di lepas usah di kenang kan..@rindu
ku redha..@nggaya
lagipun saingan mmg sengit la kalau nak masok keje or intern kat IBM
agaknya mmg ak ni telah di jodohkan utk intern kat DYNAFRONT@fikir
tp ak belum accept officially..
nnti ak accept bila blk Mlk..

wei ak ni rugi ker tolak IBM tu??@gatau
mood::bm: