19 April 2008

Tattynia&Terunnicha

Heheheh..
Nak tau apa maksud Tattynia ngan Terunnicha..@ayuk
Since Aina a.k.a Witty Angel said their name pelik..
So nak story y nama diorang pelik..(ak dah xde kerja la ni!!)@adil
Hahahha mmg pelik pun...

Kita mulakan ngan Tattynia dulu..@rindu
Tattynia ni sebenarnya gabungan nama tau..
cuba pecahkan nama tu Tatty+Nia..
Y Tatty = tatty ni kononnya amik dari tuti..
ala-ala nama maid dr Indonesia.. so nak sedapkan ak letak tatty..
igt nak letak tatty je..tp dgr cam xsedap plak..
So..ak tambah la Nia kat blakang tu..
N jadi lah Tattynia ..ala-ala nama dr negara mana agaknya kan!!
Hahaha...pelik ke nama tu?? Pelik tp sweet kan..@sengihnampakgigi
(nama Tattynia ni actually pk spontan je!! hahaha)
Terunnicha pun cuba korunk asingkan Terun+Nicha:bm:
Hahaha..masa cipta nama ni..xtau napa otak ak asik pk pasal Terung..
So ak buang g amik Terun..
Nicha la..ak teringat Acha Spetriasa sebenarnya..
Memula nak buh Cha..tp mcm xbes..
so ak tambah yg Ni tu..so jadilah Nicha..
n ak gabungkan Terunnicha!!!
Hahahaha..pandaikan ak merepek dlm memberi nama diorang!!
Yes..mmg pelik nama diorang..tp sweetkan nama diorang!!@sengihnampakgigi
Ngeeee...mcm hidup bebtul je si Tattynia ngan Terunnicha ni!!@love

mood today::bm: hyper!!!