22 November 2010

Ummi kakak dah beli periuk belanga :D

Salam;

i told u dah kan. dah nak kembali men'show' off barangan yang di beli. walaupun xsekencang dahulu kala :p. ok by the way periuk belanga di beli adalah sgt murah. biar la org kata beli yang berkualiti bagai semua kan. biar mahal semua kan. but who cares wei. sbb aku jarang masak! I repeat jarang gila masak. So beli ni just nak cukupkan syarat je la konon kata dah beli dan maybe senang untuk aku masak spaghetti k. Oh saya hanya macam reti masak spaghetti je :P others masih fail. 

So saya harap dengan kedatangan periuk belanga yang baru ini saya ada motivate utk blaja masak dgn lebih tekun lagi. insyaALLAH. lepas dah pandai semua baru kita boleh beli yang mahal2x. :D lagipun skang hidup bujang xpe je beli murah2x. kang dah kawen kita lenjan laki minta beli ratus riban punya set kuali. ha kalau time tu malas gak masak. Pasti laki akan hentuk kita dengan periuk belanga mahal itu :D. (kalau macam tu i rela beli yang murah2x je you :D)



ini periuk xde brand cuma kat kotak kata non stick. ntah ye ntah tidak tgk lah tunggu sebulan. kut kut pecah dah kat tetengah kan. ater kata murah. uishh choiii la.. harap tahan lama. oh ini periuk belanga di beli di Jaya Jusco ipoh dengan harga RM30 sahaja. ye 2x tu sekali harga RM30 sahaja. murah kan. elok la kut beginner cam aku ni beli yang murah murah sajo :D


Bulan Bintang

2 comments:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...