19 November 2010

Juadah Raya Aidiladha

Salam;

Bagaimana hari raya korban anda? Kami punya biasa2x je. Sbb kami sambut pun biasa2x sahaja. takde meriah mana pun. Cuma yang best adalah makanan even though makanan kami pun biasa2x je pun. Xde hebat mana. Tapi nak show off juga.  :D (now saya dah ada mood untuk men'show' off kembali kegiatan saya walaupun xsekencang mcam dulu :p)


oreo cheese cake

santapan di meja makan. ada nasi impit.sup tulang(bukan daging korban! sbb buat sblm raya la ngeng)kuah kacang,dan mee untuk mee sup

moist chocolate cake 

puding 3 layers. oh ini sedap terbaik dari ladang
semua semua pun sedap hingga menjilat jari. TERBAIK!!
oh ini bukan makanan. ini adalah cousin yg comot tapi comel lote.

see biasa2x je kan. semuanya di buat oleh ummi. saya xbuat sbb saya balik malam raya. sampai pun dah penat drive from Ipoh to Banting alone. yes saya drive alone je setiap kali balik Banting. sedeh kan.. orang xde laki lagi. Gini la jadinya. :p



Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...