16 November 2010

Bola Jaring di Terengganu

Salam; 

Saya xingat bulan berapa saya pergi terengganu. Bulan 10 kut. Pergi Terengganu sbb bermain bola jaring mewakili PUSPANITA PUO.Oh mesti ramai terperanjat aku main bola jaring especially kawan2x blaja masa kat SMTS,PUO ngan UTEM kan.Hahaha sebab dulu masa blaja aku adalah sangat xaktif dlm sukan sukan ni. lebih lebih lagi selepas Sek.Rendah!! Bola jaring dengan aku ibarat musuh dah. Ni sbb ada kes masa sek rendah dulu buat aku merajuk nak main bola jaring. Benci gila!!!! Ah tak mo ingat!!

Yang pasti kini ku sudah kembali aktif di gelanggang bola jaring walaupun pada usia yang agak lanjut. Errk lanjut sangat ke. Xpelah asalkan bukan ganyut. hahahha.

Oh saya bermain posisi CENTER!! hahah hamik ko punya bertahun pencen tetiba dapat position CENTER. mungkin sbb kecik sbb tu dapat position ini. Energy aku camna lak time main?? harus lah 1st half aku hebat bagai halilintar(eceewaaahh ) tapi ada 5 minit pertama la. Lepas tu kepancitan yang teramat amat amat. 

Pihak lawan adalah super ganas!! ada ke patut tumbuk muka aku. sampai luka ok bibir mungil yang mengandungi braces ini! Berdarah pulak tu. Haih. Konon aku xnak main kasar. Lepas orang dah main kasar wa apa lagiii kita kasar lah jugak kannn.. hahahah suka suka. lama gila xmain ganas!!!

Selain main CENTER aku pun main position WA yakni WING ATTACK. ha aku main stock attack2x je. defend ni aku dah xberani dah. sbb kemantut sgt kang orang pijak aku!! hehhehe

Oh pasukan aku masa game pertama lawan apa ntah (ater citer basi aku lupa!) kami menang!! hahah xsangka menang la pulok. heheh. Game kedua kalah nipis(ni lawan PTPTN !! harus WAJIB igt sbb main kasar ngan aku!!) Game ketiga yakni game penentu lawan ngan Poli Kuantan.Oh super hebat laaa. tak terjangkau dek kelincahan aku nak lawan ngan kelincahan mereka. pffftttt....

dah habis celoteh mari tgk gambar pula. Gambar di ambil menggunakan si lady diana :D

 team PUO
 warming up

bendera PUO yang pakcik bas kata macam bendera dah surrender awal. Choiii betul la mulut pakcik bas. kan dah betul betul kalah. haihhh sedihhh


Oh pada malam lepas lawan kami ada Ladies Night utk pemain dan vvip. Boleh lah seronok. hiks dan yang paling best aku dapat cabutan nombor bertuah dan juga dapat Anugerah Peserta Paling Ceria. Wahhh ceria la sangat kannn.. hahahha :D

ye saya akan kembali aktif ke arena bola jaring. dah xmerajuk lagi dah. hahahha 


pemain bola jaring kononnya
Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...