19 November 2010

Harry Potter bersama adik beradik

Salam;

yeah kami berempat telah menonton Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 sudah mmg menjadi rutin seharian(wah rutin seharian. macam lah hari hari kuar citer ni) pasti aku akan booked tiket awal!! paling lewat tgk pun mesti sehari lepas kuar tak pernah nya la tunggu seminggu. pernah la dulu dulu masa takde duit nak tgk citer ni kat wayang yakni masa kecil kecil. skang dah besar sudah punya uwang sendiri jadi bisa buat apa yang di ingini tanpa halangan tapi harus ada keizinan kedua orang tua ye :D.

oh kami berempat means saya as kakak sulung,alang Mardhiah,adik Masturah dan little brother Muhammad Za'im. My angah xdpt join atas urusan kerja. Sian dia kena keje. Ni semua sbb org org yang reti buat anak tapi xreti jaga. Huh. ye la ada ke patut dah sah sah ko cuti kan asal ko nak hantar gak anak ko g nurseri. Adakah ko sudah hilang akal? time cuti la ko harus bersama dengan anak2x ko! Ini 'pandai' punya orang masih ada ke dlm dunia ni? ke ko pun sibuk sibuk nak tgk Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 sbb takut anak ko melalak dalam wayang ko hantar anak ko kat nurseri! Oh very the bijak tapi  ____!! (maaf emo!) 

By the way masa tgk citer ni pun ada family bawak anak kecik tgk Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 ni. masalahnya dah sah sah citer tu 13 tahun ke atas yang boleh tgk. Yang ko kedegilan bawak anak kecik masuk dlm wayang apsal! (tukang cek tiket pun satu xreti nak check betul betul apsal??) Ok fine maybe ko tak tau. tapi bila dah anak ko dah start ek ek ek ek ek ko tak reti reti nak bawak kuar! kasi pujuk kat luar. Ni sepanjang cerita nak kasi anak ko menangis. Fine aku xde anak lagi laki pun takde so aku boleh pandai cakap sahaja. YES!! mmg aku pandai cakap. So what? Oh my mintak simpang la bila aku dah berlaki dah beranak pinak sok. aku tak mempunyai otak kecik. hurmm

oh serius aku mmg emo bab bab bawak anak kecik masuk dlm wayang ni. kalau betul pun nak bawak. bawak la cerita yang gembira gembira animation cartoon bagai semua. jangan bawak cerita yang byk gelap dari terang. pastu byk terkejut2x. silap silap kang.. haihhh choii mulut chooiiii


ok sudah emo mari lihat gambar gembira2x kami adik beradik


adik lelaki bongsu. satu satunya lelaki

mana kakak mana adik?

.
.
.
.
.
.
.
.
|
|
|
|
|
|




























 --------
maksu kata adik tgh saya macam pelakon sinetron ala si bawang merah tu. tapi mcm xde rupa langsung :p

mana org ni. bukan patut berdiri ke kat poster ni? hikss

wuishh gila bahasa ganas punya entry aku kasi buh dalam ini entry. serius marah ni sbb menganggu konsentrasi aku menonton :(. oh kami menonton semalam di Bukit Tinggi Klang 

Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...