02 November 2010

Tony Oh Tony


Salam; 

Photobucket

ecece nampak aku cam berani je kan pegang pegang kucing ni. pegang gua tarak hal mmg berani. tapiiii kalau bab kena serang hendap ngan kucing suara aku la yang paling lantang. lantas si Tony nak serang terus tak jadi terus dia yang mencicit lari. hahahhaa

Serius aku bab pegang pegang kucing aku ok. No hal la! Jangan kalau tang dia nak bergurau ala-ala manja kasar yang nak cakar cakar tu. Oh itu aku pantang skit. Mmg mencicit aku lari sambil jerit cam org gila!! hahaha. 

Cthnya Sabtu lepas aku balik banting. So nak mengetest kamera instax 200 aku tu dengan menjadikan Tony sebagai model. Puas pujuk2x nak amik gambar dia ni.last last angah pegang. tapi muka dia mmg xboleh blah muka xpuas hati. Kut2x kalau boleh bercakap si Tony ni agaknya dia ckp. "Ko ni sewel la kakak.aku kata xnak xnak arr.Sick woman!!!" hahahah tapi aku rasa Tony ckp dlm hati walaupun dioa xleh nak cakap.hahahah. 

Lepas dah amik gambar semua,aku tunjuk2x la gambar yg dah siap kat Tony. sekali dia mau terkammmm aku woo.. Tanda protes!! Sah mmg dia marah la ni. hahahha apa agi mencicit aku lari g kat angah. hahahah. Tobat tak kacau dia dah time tu. time tu je la..:p Pastu masa aku tgh ngadap laptop tetiba Tony datang dari arah mana ntah dgn kadar kelajuan maksima(dia berlari) terus mcm nak terkam. Apa agi terkejut la makcik sorang ni.. Menjerit usah cakap wajib ada ye!!. Tony terkejut dgr jeritan aku dia lak yang mencecet lari. 

Photobucket

Ceit..ko main main ye Tony gurau kasar nampak. Aku igt sekali la dia buat gitu. Rupanya 2x!! aaaaaa tekanan aku.see padan muka aku la kan kacau dia berehat. pastu dia ngamuk dgn gurauan kasar. aku syak dia nak gurau. tapi maaf lah Tony kakak adalah sangat fobia dgn gurauan kasar kucing2x ni.  eee seriau la ehh. 

kalau tgk si Tony gurau stok nak cakar2x. Umi kata xsakit. Ish bohong la kuku dia cam panjang tu so aku assume sakit. xmo aku berbirat kena cakar dek Tony ni. Haihhh T_T

Kesimpulannya aku suka and sayang Tony ni. Cumanya aku takut dengan gurauan kasar beliau. Scary T_T. Korang ada tak yang penakut dengan gurauan kasar kucing2x ni.. tapi kalau bab pegang2x usap usap,kalau gesel kat kaki aku mmg champion :p

si penakut;
Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...