03 November 2010

Lady Pink Diana f+

Salam;

Photobucket

yeahh ini lah diana f+ ku. very the pinkish kan. Ok yang ini beli. beli second hand dari sahabat yang bernama Putri :D Mula-mula aku cam was-was gak betul ke nak jual ni.. Sbb setahu aku beliau yang paling beria-ia membeli si lady pink ni tup tup nak let go.

Rupa-rupanya beliau rasa bersalah pada si lady pink sbb xmenggunakannya. hanya beberapa kali sahaja beliau menggunakannya. So beliau let go dekat aku dengan alasan ku selalu amik gambar. hahaha duk ipoh ni cam jarang je amik amik gambar. Tapi since si lady pink diana ni berada dengan aku. Aku dah macam kembali bersemangat. Hoo yeahh. (ko tgk lah nnti aku update blog secara kencang macam dulu duluan :p haha yoo oii je )

Photobucket

Output si pink diana ni korang dah pernah tgk kan? Ala output yang ni laa entry yang ini

First time wei. cam byk gigil. Kena improved lagi neih.. Ada lagi 2 ketui film lom cuci agi. Esok lusa aku p cuci arr.Pastu kasi show off sama kamu semua :D




peminat tegar kamera
Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...