26 June 2008

Heroes

@sengihnampakgigisumone yg di maksud kan is my Maksu la..
huhuh..mmg dah lama janji wif my maksu nak jumpa..
jumpa+tido umah dia..lama seh aku tak p umah maksu..
(ni pun sbb nak ngamek coklat..hahahhaha)
since redha belum di mengandung kan..ada lah dekat 2 thn..
aku ngan maksu quite rapat ok..
b4 maksu kahwin manyak gak arr barang2x yg di belikan utk aku..
(ngan smua adik2x umi i rapat tau!! rapat ada makna!!@siul lalala)

hehe malas nak story panjang..@sederhana
tepek picture 3 hero maksu ye!!!
tp pic maksu gue xsempat nak snap..
v7gigi tengah menegang arr beb..xde mood nak amik byk2x..

ini udin konon rajin...hahahaha


ni danial..suka gler ngan mr.bean


pengarang jantung..redha si manja...
mood::dizzy:

7 comments:

  1. huhu..dah agk dah jmpa maksu.. huhuhu.. erm..redha ke yg u ajar mbca ABC aritu? hahaha.. dia dpt blaja x?

    ReplyDelete
  2. no redha laa...but udin!!! huhuhuh

    ReplyDelete
  3. lorgh..udin ke yg xtau ABC tu.. bkn ke dia tu dah ligat mcm org bsar? i mean hyperaktif..

    ReplyDelete
  4. dia tau...cuma dia masih igt xigt...kena minta tunjuk baru dia tau nak tulis huruf tu mcm mana...still cant recognise the letter la..kalau suh nyanyi ABC dia tau...same thing gak ngan abg dia danial...

    ReplyDelete
  5. oo... besa la bdk2.. blja mmg ssah nk dpt.. tp klau ada hburan activity mmg diorg interested n cpt blaja.. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. mmg pun..kalau tanya sapa bini mickey mouse...anjing mickey mouse..bini donald duck..smua blh jawab tau!! hampeh jeee...camna la nnti anak i?? erkkk......

    ReplyDelete
  7. beskan ajar dak2 neh..atie pun slau aja anak2 buah..tpi slalu kene mrah ngan ibu die (akak atie) sbb slalu aja dorg nyanyi jer..(lagu budak3 jer tau) sbb nak bg dorg senyap.heheh

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*