22 June 2008

Tagged again

Sila layan tag lagi ye..again from Natata...
wah ko..makin suka ye bagi aku tag ni..
nasib bek aku jenis melayan je..so kita layan kan ye...

Nama timang-timangan anda oleh yg tersayang?
=kalau family depa panggil kakak..kalau Muhammad Hanif panggil 'yang'@malu(haha malunya aku buat statement ni!!!)

Anda seorang yang...
=dilahirkan dgn cukup sifat fizikal dan organ dalam ... tinggi serdehana utk perempuan ..(ayat Natata aku tiroo je@jelir..hahaha)

Insan teristimewa? Describe apa membuatkan dia terlalu istimewa dimata anda..
=seorang yg sgt charming..perfect guy lah pendek citer..for me je tau.. (again statement yg buat aku rase @malu )

Makanan & minuman favourite..
=Sedap+halal except telur,tauhu,n makanan yg weird..(siyes la tekak aku xleh terima telur ni except yg kuning je..itu pun rebusv7)

Favourite colour..
=Black, red, brown, white, green, purple, blue, orange, yellow ... arghh rambang mate tatau nak pilih yg mane(again ayat Natata..sorry beb..@sederhana)

Favourite song..
=depend la ngan mood aku!!

Siapa yg selalu membuatkan anda tergelak..
=@gulingteman2x yg suka buat lawak..

Sikap yg membuatkan anda stress..
= Org blur,lambat pick up(mmm sama ke ngan blur??),marah ikot mood dia je!! xpandai control emosi senang citer!!!(mmm aku pun moody gak..tp aku tau nak lepas kat sapa..lallalla@siul)

3 benda yg mesti ada dlm bag anda…
= Wallet, henfon, tisu..

Kali terakhir anda beriya-iya menangis ... kenapa ...
=@garu

Perkara yg paling lucu atau memalukan dlm hidup anda…
=@garu

ok2x dah..Sekian Terima Kasih

mood::wink:

3 comments:

  1. wahh.. tag ni mnarik la yang..
    insan teristimewa tu sapa ek? i msuk dlm list x? huhuhu..

    erm..if u stress, i think i know sapa yg jd mgsa lpaskn gram.. ksian btul org tu.. tp nsib baik la dia sgt pnyabar n syg sgt kt u.. huhuhu..

    ReplyDelete
  2. sapa ntah insan teristimewa tu???

    aah mmg ksian..tp nak wat camna..redha laaaa

    ReplyDelete
  3. hehehe ... mmg best tag ko ... bile lagi nak bermesra dgn rakan lame kan ... hahaha ... mane aci dude ... byk amik jawapan aku ... huhuhu

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...