22 June 2008

Pulang

yippie..ku sudah pulang ke Banting tercinta..
walaupun Banting x se'gah' bandor2x bosar!!
tp ia tetap menjadi pujaan hati ku..
hahahhaha..Banting forever beb!!!
semalam umi and ayah amek aku kat Malacca..
dlm tgh ari ayah and umi sampai..
erkkk..ngan tak bekpes kan..aku ngangkut barang2x aku dari 3rd floor..
mak ai..gigil satu badan beb..nasib ada wani tlg sikit2x..
syian gak kat wani..baru bangun tido dah kena tlg ngangkut brg..
Terima kasih ye wani..@sembah

tu dia..bykkan barang2x aku!! yg biru kotak tu microwave ye..hehehhe..
pemberian dr umi terchenta..v7
haha aku tersepit di celah barang2x yg byk..
sblm blk Banting.singgah jap kat sini..
ni area Seremban 2..oghang somban tau tompek ni..
umi and ayah belek2x kain

ngeee..xde rupa aku pun kan..pelik arr pic ni
hasil shopping..xbyk mana pun.. kain batik for kemeja ayah..
plus langsir for my room and adik2xv7
@fikirsila lihat barang saya...hahhaa@gatai


mood::pompom:

1 comment:

  1. wow...banyak nye brg.. pnuh keta tu..
    nsib la u kcik, leh sumbatkn diri bsma2.. huhu..agknye klau brg i msti muat lori bru ckup kot. hahaha..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...