19 June 2008

Tagged

ni tag from Natata..roomate lama ku masa kat Sekolah Teknik dulu..
dulu bilik aku masa kat Sek.Teknik di gelar bilik bonzer!! hah!!
so sapa wat hal ngan aku siap arr...sbb aku ada bonzer2x aku!!!
wahhh...mcm hebatkan...err hebat ker?? mmg hebat pun!! lallalala@siul

ok2x ni jawapan tag aku!!

1 minit yang lalu, apa anda buat?
xde buat pape..surfing arrrr

1 hari yang lalu, apa anda buat?
attend soft skill 3P

1 hari lagi, apa anda akan buat?
kemas barang beb nak balik..anto report utk jilid

1 orang yang terakhir menelefon kamu?
Muhammad Hanif arr

1 makanan yang baru dibeli?
nasi lemak akak kelapa

1 barang yang baru hilang?
hurmmm..aku xcheck agi arr...nnti dah kemas brag baru perasan kut apa yg ilang

1 cerita yang baru ditonton?
ntah..byk citer

1 hal yang terakhir digosipkan?
ada arrrrrrrrr

1 kata yang ingin diluahkan?
nak balik bangting!!!!

1 buku yang sudah dibaca?
gossip girl!!

1 penyakit yang sering datang?
sakit jiwa(tiru Natata)

1 keinginan?
keinginan aku bukan 1 arr..keinginan aku terlampau byk..so xleh nak state kat sini

1 org aku nak tag
Muhammad Hanif Abd Nasir

mood::hot: