22 November 2011

Day 21 : A photo of something that makes you happy.

Assalamualaikum and Hi Guys;

I'm happy attend wedding.. weeeee..
Last saturday attend wedding my classmate masa kat UTeM.

Yeahhh Putri Nor Ashiqin finally wife to Khairul Azri!! Congratulations to both of you
To Azri:
Jaga Putri memolek. Sayangi dia seikhlas hati. Jangan sesekali sakiti hati dia.. Igt hati perempuan ni FRAGILE!!
Layan gambar yuk:

Sayang gambar di atas blur. Gara2x xsedar xpasang lense dengan betul nasib baik tak terjatuh. Excited punya pasal.. :D

Ni bunga apa? Cantikkkkkkkkkkkk

Makanan yang sedap. Yes ini makanan saya dan saya TAMAK!!

My UTeM's mates!!!

Oh bunga lagi.. I love semua flower yang ada masa kenduri di rumah Putri ni. :D

She is Nadia AKA Amoi AKA Shasha!!

Ini Nurul kawan sekelas BITS!!

Perlu perkenalkan lagi ker? hahhaha

Sara and Fida yang putih menggebu.. kulit mereka sgt flawless.. Jeles

group photo.. oh ada another Nadia yang bertudung putih tu

Meja beradab yg super awesome

Pengantin dan datang.. Cantik as always



This is Azizah with Rayyan "Gigs" anak Ain dan Ikhwan

yours truly :D I love my outfit that day. Its from Modish Mode House

from left, yours truly dengan tudung senget benget, Paan with her gf Syella, Razif also with her gf.. errrr nama lupa :( my bad

apa-apa pun I love wedding. My wedding? right after this. SOON.. hahahaha BINGGO!!!

love;
♥Munirah Abd♥

3 comments:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...