25 December 2010

Lan & Zatil Yang Cool

Salam;

Hahaha cam biasa citer basi minggu lepas punya. hahah apa la nak jadi aku skang ni.. Kemain liat bebenor nak update blog. Busy wei. Busy yang mcm cipan cipanzi. Cipanzi pun akan kata diorang pun xbusy cam aku. Aku je pepandai kata cenggitu. :p

Well this time,popscapers shoot Lan & Zatil punya wedding di Bangi Selangor. So last week if siapa perasan my tweet said I was in KL and cuti lak tu. Ha ni la keje yg aku kena buat. Sampai amik cuti. haha eh cuti banyak lagi kannn.. :p

Mcm biasa kerja kerja mencari rumah pengantin alhamdulillah setakat ni amat mudah. Kami bagaikan GPS! ngegege.. Naaa.. xmo banyak mulut ku sajikan beberapa keping gambar buat tatapan pembaca yang ntah ada ke ntah tidak :D

Scene: Malam Nikah 



zati ni comel kan. Razif kata muka dia ala-ala Ekin. :D


Scene : Majlis Persandingan



Scene: Outdoor Taman Botani






Hamik ko banyak aku upload dlm blog gambar mereka berdua ni. Sbb mereka adalah COOL. Pasangan senang di bentuk. Eh xbentuk pun sebenarnya diorang sendiri dah pandai bentuk dah pandai main memek muka. Sangat senang bekerja dengan mereka berdua ni. 

Tapi aku ada buat sedikit perangai time ni. Ala bukan aku saja-saja buat dah benda tu nak dtg. Xpasal2x spoil mood nak gembira2x amik gambar. My headache dtg dengan sangat kuaaaaaaaaaaaaaaaaatttt!!! Bayangkan majlis belum start actually bukan belum start belum sampai rumah pengantin lagi aku dah rasa pening-pening semua ni. Sampai rumah pengantin awal tido dalam kete kejap. Time majlis mmg mood hancur bebetul la. Nak snap sana sini mmg mcm xikhlas habis arr.. Nasib baik ada Razif & Hanif so diorang banyak gak cover. Bila on the way balik boleh pulak aku muntah dalam kereta (nasib baik bukan aku drive. and nasib baik dalam kereta Hanif dah ada siap siap plastik. :(( ) LEGA!!!!! Sampai rumah mandi makan ubat letak minyak cap kapak terus tido!! phewwww

So pengajaran di sini. Sila ambil makan malam dan jangan biarkan perut kosong. Huh. Ni salah satu punca gak ni aku pening pala sbb malam tu aku xmakan dan balik dari shoot malam aku terus tido tanpa mandi. Bagus kan!!!! 


Ngegegeg
Apa-apa pun aku enjoy la jugak amik gambar bersama2x dengan Lan & Zatil.
Selamat Pengantin Baru Lan & Zatil.  Semoga berbahgia hingga ke akhir hayat. Amin

more pictures please visit my flickr

  Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...