09 December 2010

Cuti

Salam;

Dah hujung tahun
cuti adalah berbaki 8 atau 7 hari
 (kalau dah tolak utk next week punya cuti 7 ari arr)

banyak agi tinggal.
tapi malang xboleh carry forward
sbb? saya masih sementara.


YA! JAWATAN SAYA ADALAH SEMENTARA!
BELUM PANGGIL UTK INTERVIEW!! PFFFTTT

xpaham sungguh!! dulu masa interview apply biasiswa kata xyah interview dah

tapi ni dah putar belit alam punya cakap kena g interview lagi

dan oleh sbb itu saya berstatus SEMENTARA!! T_T

ah xkesah la yang penting skang ni coti ni coti ni
apa aku nak buat dengan banyak2x ni.

nak apply kasi abis?
kelas baru je start weeiiii xkan nak cuti dah
satu kerja plak nak mengganti kelas!! blerghhhhhhhhhhh

buat kelas malam alternatif terakhir.
hurmm tgk la hujung2x aku amik 2 3 ari cuti.
cuti lama-lama pun bukan g holiday.
paling busuk pun lepak sampai lebam kat Banting. hiks


xpela redha je la dgn cuti yg kena hapus kelak T_T

Bulan Bintang

2 comments:

  1. perubahan sistem selalu je berlaku.. mengejut plak tu.. sabar jelah..hehe

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...