10 February 2008

malas

at malacca now!!!

feel sgt KEMALASAN!!!

nak tido!! nak rest!!

but byk keje xsiap lagi!!!

tp SAYA MALAS


eeee...sengal ada pimples plak..
sakit la ada benda alah ni...
hate it!!!

KEMALASAN+KESAKITAN= TIDO

sekian terima kasih!!!

*am i ok??

4 comments:

  1. hi syg, nape letih je ni? xckup rest ek? erm..mood cuti xabis lg ke? ooppss..cmne tba2 ada jerawat ni? rindu kt i kot? huhu.. i sayang u.. i miss u so much.. muakkhhss.. =*

    ReplyDelete
  2. oleh itu jgn la malas2, ahaha...

    =P

    ReplyDelete
  3. aku pun malas!!!! update blog pun malas!!! sumer malas!!! sampai kptm pun malas nak masuk duit scholar aku lagi!! argggghh!!! (tak pasal2 je nak mengamuk kt blog orang, huhuhu)

    ReplyDelete
  4. hanif : mmg x cukup rest!! nak cuti lagi!! jerawat ni tumbuh sbb nak rest!!(erk apa yg i repek ni!!)

    harapanku : ala ko pun malas aku tau..

    razifmustapha : eleh ko ngan awek ko,xkan malas nak jumpa gak kut!! sian ko kan xmasuk lagi!! aku dah abis joli dah..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*