19 July 2010

Keinginan vs Keperluan (Part 1)

Salam

Keinginan setiap insan selalunya banyak. Keperluan pula tidak adala banyak mana. Kebiasaannya keinginan yang melampau selalu menyelubungi hidup setiap insan. Terutama insan yang bernama Munirah Abd ni haaa. ada jeeeee yang dia rasa dia nak. Semua dia nak .. itu nak ini nak. apa benda je kat dalam dunia ni dia nak.

Dan baru baru ini.eh berbulan bulan lamanya dah ni. beliau berkeinginan kan ini!! Si LOMO AQUAPIX WATERPROOF. dah lama berkeinginan ini. Tapi selalu sahaja hold untuk membelinya. Hurmm.Comel bukan. Tak mengapala xdpt sekarang. Hint pada si kekasih belikan buat hantaran ye. Memandangkan harga tidak cecah riban mcm slr. Sila letak 2-3 biji si lomo ini atas dulang hantaran ye. (ha adalah tu kang tiru nak letak lomo atas dulang hantaran kang.. kasi aku letak dulu baru ko leh letak :p ke ada yang dah letak dulu? tu ak tak tau!!) hahhha matikkkkk...demand ko Munirah

ohh love love sungguh cantik.. cantik cantik cantik kamu si cantikkkkkkkk!!!

So ini adalah contoh keinginan si Munirah Abd. Bukan keperluan sgt pun. Tapi ianya akan menjadi keperluan bila kita pergi snorkeling! Oh rindu snorkeling gila karunggeeeee!! Nak snorkeling lagiiiiiiiii Help!!!

love;

Munirah Abd
haha hamik ko siap berpart-part. tunggu ar part 2 si Munirah ni nak apa lak kannn.. haihh melampau ini budak!! Hahah ada duit semua boleh dapat :p