12 April 2010

Aku jadi graduan lagi??!!

Salam
minggu lepas seminggu PUO buat hari konvokesyen. gila la 5 hari tu. tapi xde meriah mana pung.. hahaha jika di comparekan ngan konvo masa aku kat UTeM dulu lagi meriah UTeM. hurmm aku mmg bekas student PUO ni. tapi masa hari konvokesyen aku xp pun.

I mean xp naik pentas. hanya datang bg sokongan pada rakan2x yang naik. aku tunggu duk luar tgk tv je.. hahah kesian je kan. asal xnaik?? sbb aku frust laaaaaaaaa.. xdpt jadi best student PUO. yeee aku target tinggi gila masa study kat PUO dulu. x agak2x nak jadi best student terus. hahaha. xdpt terus frust menonggeng. tapi xpe aku xputus asa di situ aku teruskan usaha nak masuk U.

sbb masa tu aku pk. "ala setakat konvo poli apa la sgt?? sijil je pung. xpe xpegi!!" hahha gila kerek kan cara pemikiran aku dulu. kira macam yakin gila la dapat masuk U sekaligus dapat habiskan degree.

oh yeahhh I did It ok I did It. yang pasti masa kat U aku xtarget la sampai nak jadi best student. sbb U kan macam susah skit kan. so aku target just end of CGPA aku mesti 3 pointer and above. And alhamdulillah I DID IT weii...see see tanpa usaha dan angan2x xkan menjadi kenyataan. kesimpulannya berangan la ye.. sambil berangan harus USAHA!! igt ye adik adik USAHA..!!!campur lak ngan DOA dan TAWAKAL serta restu IBU BAPA :D

oh PUO Konvokesyen kali ke 39 ni kan. Hurm aku telah di tugaskan jugakla. Tugas aku adalah penghulur sijil. ala bukan hulur sgt pun. setakat urus sijil kat atas pentas tu. tlg pegangkan hadiah org. kerja yg agak penat tapi I like.. haha ye lah xdpt pakai jubah masa konvo PUO kali ni haaaaaaa hamik ko pakai jubah atas pentas terus. Ngadap VVIP. hulur kan buku cenderahati.. ngeggee. xpe la yg penting pengalaman tuuu.. yg penting juga 2 years in a row gua sarung jubah.. hahahha ko pernah?? lallalal.

ha masa hari konvo utk jabatan aku ni jugak ada persembahan multimedia. ala korang igt x yang aku kena shoot hari tu. hah yg aku kena shoot tu ada terselit sekali arr.. pergh glamerrr... duk atas pentas glemer sekali kuar lak muka kasi tayang besar2x pulak.. hahaha glemer mak hari tu nokkk.. haha ko ado?? gagagaga

oh di bawah adalah aku bersama Fizah penahatiku83 dan juga Zaza. oh Zaza merupakan senior aku kat UTeM dulu. Beliau 1st batch yang grad kat UTeM. ngeggee. :D

tahun depan nak buat tugas juru pandu graduan pula lah.. :p cam best je arah2x graduan hehhe.

kejadian ini berlaku pada hari Jumaat tanggal 9 April 2010

apa-apa pun tahniah pada para graduan PUO terutama graduan JTMK yang berjaya menamatkan pengajian anda dalam Sijil dan Diploma. Tahniah. Teruskan perjuangan anda. Jangan setakat diploma atau sijil sahaja. Buat lagi tinggi kalau boleh yeee.. dan oh kali ini best student PUO di rangkul oleh student dari jabatan perkapalan. Eh beliau sebaya aku je wei.. hurmm apa apa pun tahniah..

Munirah Abd

2 comments:

  1. yey...sy suka... pic sapa tu??? hehehee
    .-= penahatiku83´s last blog ..Gulai Ayam dan Rebung =-.

    ReplyDelete
  2. amik. sekali terus dapat naik pentas jadi org penting. hehe

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...