01 April 2010

Belasah je add kawan di FACEBOOK

Salam,

ye skang ni aku main belasah je add kawan yang ntah sapa2x aku xkenal dlm facebook aku. tp korang ingat walaupun aku add org yang tak di kenali aku xpantau? No No No nehi nehi nehi. Gua pantau gegila skit. Sesiapa yang meng'add' gua di dalam facebook dan tidak mengintroducekan diri atau kalau aku tgk mutual friend pun yang aku xkenal gak so aku assume "Maaf saya tidak mengenali anda"

Apa yang aku buat untuk tidak mengecilkan hati org yang telah meng'add' aku itu. Kesian wei. Penat2x dia add kan.Jadinya xpe xpe kita approve. tapiiiiiiiiiiiiiiii.. aku set org org yang tak di kenali itu di dalam Limited Profile list. hahahha padan muka. sapa suh tak kenal kan diri. So dalam Limited Profile tu mmg aku dah siap siap aku block xleh access akaun aku kecuali apa erk? Adalah yang aku rasa xpe kut aku share aku kasi depa tgk. Cuma setakat ni album gambar kut aku xlimit kan lagi? Hurm ke dah erk???

So korang2x yang dok heboh bising bising nak delete enemy bagai tu kan. Xyah delete je kesian kat depa takut kecik hati..hehe set kan je limited profile!! hahah.. macam mana nak set?? Hurmm nnti hujung minggu aku buat cara2x dia eh. Skang nak buat agak kemalasan skit la..ngegge :p Tapi kalau hangpa nak godek godek dulu pun xpe. Aku tau pun sbb aku godek godek gak.. Tunggu hujung minggu naaa aku habaq mai camna gayanya.

yours truely
Munirah Abd

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...