24 January 2011

Hanya mampu masak pasta je -___-

Salam;



*kualiti gambar adalah kurang memuaskan hasil tangkapan menggunakan Nokia E63 je. SYUKUR

Alhamdulillah walaupun xberapa la nak pandai masak cam orang lain at least masak pasta adalah kepandaian saya yang sikit. Sikit! Sikit means AKU RETI MASAK NI JE!! hahhaha benda lain kalau korang suh masak kena bukak buku resipi. oh lagi satu NASI GORENG dan SUP SAYUR!! SUP SAYUR pun tgk org masak. Kalau x? Sampai ke sudah mmg aku xtau bagaimana cara memasaknya.

So sikit je kan resipi yang aku reti. Sedih. -_______- .  Malang sungguh si labu manis tu ber'kawan' dengan budak bulan bintang ni.

Skang ni aku ada la print resipi sikit2x dr internet. Ehem, print je lebey buat nya idok. hahah ye la bila baca balik resipi tu dia minta segala macam punya rempah ratus aku adalah FAIL ok FAIL!! Mana kenal T_T oh kesian ini budak kesian. siap google image nak tgk camna bentuknya.

Kritikal sungguh!!

Xpe la slow slow belaja la kan.

ok itu saja. bye

Sekian terima kasih



Bulan Bintang

1 comment:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...