10 January 2011

Facebook Nak Tutup!!!!!

Salam;


I am the most happier person if it really happens!!!Sbb takdela asik nak membuang masa duk langut dalam tu saja!! hahaha..Lagipun in my opinion facebook skang dah xsebest masa aku join mula2x dulu!!

Which is dulu adalah aman damai xmcm skang yg aku rasa mcm dah serabut!! Ye serabut!! Sangat sangat serabut. See aku ulang banyak kali perkataan serabut!! Aku lak kalau sehari tak jengok facebook tu pun serabut. hahahhah pfffttt.. 

So bagi mengelakkan keserabutan aku tutup la wei facebook tu Mark Zuckerberg. Nak tunggu aku deactivate atau buang facebook aku sendiri mmg idak le. Ari tu kan pernah deactivate dlm sebulan pastu xjalan gak. Active kan balik. hahahhaha lagha lagha lagha. 


Ok kesimpulannya saya bersetuju dengan tindakan Mark Zuckerberg untuk tutup facebook.
Jika benar terima kasih ye Mark Zuckerberg.

hahahah matik la ramai xpuas hati ngan aku kang sbb aku setuju facebook nak tutup. :p ala friendster ngan myspace kan ada. mari la kita semua aktif di sana kembali :p Ha mari aktif blog juga meh meh. Tapi kan cam sayu pun iya gak kalau betul kena katup. Serabut serabut pun benda tu gak yg aku ngadap hari hari. celik mata je ngadap pffftttt
*sumber dari Weekly World News

**updated : ciss fake rupanya berita ni. ala kalau betul apa salahnyaa.. muahahah sumber dari blogtechnical.com

happy mode+sad mode=murung mode;
Bulan Bintang

2 comments:

  1. klu betol pun xpe....tutup jela...frenster kan ade..tp dah lupe password la plak..ngee...anyway..blog pun ade..lg best....hahhaha

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...