09 May 2010

Mood Lari

Salam;

Lama sungguh tidak mencoretkan sesuatu di sini. Mood untuk berblogging lari entah kemana. hendak kejar bagaikan tidak terkejar rasanya. Kesibukkan diri ketika ini begitu menguji kesabaran diri. Kesihatan diri yang tidak begitu sempurna juga menjadi salah satu punca mood berblogging berlari lari. ok fine! katakan sahaja kamu MALAS Munirah!!

eh tapi serius sibuk dengan tugasan harian kali ini begitu menyesak saluran pernafasan ku. Sepanjang menjalani hidup dalam situasi alam pekerjaan.Kesibukkan memegang jawatan sebagai pensyarah adalah yang paling sukar setakat ini jika di bandingkan ketika memegang jawatan sebagai 'programmer' suatu ketika dahulu.Sibuk sebagai pensyarah adalah lain macam sikit. Sibuk yang membuatkan minda ini rasa tertekan melampau.Rungsing memikirkan adakah para pelajar paham apa yang aku ajar?Bolehkan mereka menjawab soalan exam dengang betul? Mampukan mereka jawab soalan2x tersebut? uishhh risau rungsing semuanya ada. Aku hanya mampu berdoa agar mereka dapat lakukan yang terbaik. ameen~

Hurm itu tugasan harian sebagai pendidik.

Errrr..nak ending entry ni macam mana erk?? haaa tu la dah lama sgt xmenulis dah tak reti nak ending dah.

errrr..errrr...

oh.hari ni katanya HARI IBU. tapi bagiku setiap hari adalah HARI IBU dan HARI BAPA!! Sayangi kedua ibu bapa kita ye kawan2x.

ok bye