18 May 2010

Masak-masak

Salam,

aktiviti pada hari sabtu juga. bermain masak2x bersama Fizah. Fizah yang banyak masak. Aku? tolong mengacau apa2x yang patut dan belajar buat sup dengan Fizah. wahhh gua sudah tau bagaimana mahu buat sup!! hooyeahhh.. dan juga sudah tau serba sedikit cara-cara nak buat ayam masak kunyit. hiks suka suka :D


sup lazat di dalam periuk.


ayam kunyit di dalam kuali. nampak enak bukan! SEDAP!!


kasi kecur sama korang. sbb aku pun kecur gak nii.. adoiii sedap nii!!


kecur kecur kecur weiiiiiiiii


air twister yang lazat lagi berkrim :D

heheh lama xbuat entry yang boleh membuat kan org kecur ni. sedap kan. nampak lazat kan. hehehe. ok sup ni saya akan cuba buat hujung minggu ni. eh tapi hujung minggu ni ada shoot kawen kawen. urrmm. xpe kawen2x hari sabtu je rasanya. hehe :D

entry akan datang aktiviti buat chipsmore lazat pula

love;

Munirah Abd

4 comments:

  1. wahhh.. bnyk dah blajar.. dats good.. nnt kna rsa msakan awk ni cik mun.. hehe..
    .-= hanif´s last blog ..It has been a while =-.

    ReplyDelete
  2. laparrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    .-= Lyn Yusoff´s last blog ..Our Apartment =-.

    ReplyDelete
  3. @Lyn Yusoff, jgn kata kak lynn lapar. saya pun lapar nii.. :cool:

    ReplyDelete
  4. @hanif, ok nnti i masak u makan k. tell me u nak makan apa i blh masak dah. hahaha..wahh belagak :razz:

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*