18 May 2010

Kuih Chipsmore

Salam;

dah masak2x kita buat biskut pula. Biskut pilihan adalah chipsmore!! :D haha menggedik nak buat sebab Fizah dia ada oven. Haha xde kena mengena. tapi betul la dari di peram camtu je oven dia tu baik kita gedik gedik buat biskut chipsmore ni. Xjadi belakang kira :D hiksss

biasa la sepah2x kalau buat kuih2x ni. ada ke org buat kuih kemas2x. hurmmm

uli menguli usai di lupakan. sampai banyak kali kena letak tepung sbb terlebih marjerin kut cam lembik. :D


kemudian kita bentuk bulat2x. ohh nampak sedap? mmg sedapppppp


oven untuk membakar kuih itu. masuk kapla pasti cair. Fizah yang habaq mai


masak sudahhhhhhhh yeahhhh.. jemputtttt makan biskut sedap ini!!


erkk.. ini hangit. hahah sapa buat kasi hangit niiiiiiiii?? hahah yang pasti aku?? gedikkan nak buat kuih. sekali bila dah masak tak reti nak tgk.sekali dah bau hangit takut pula nak bukak oven tu!! apa lagi jerit satu rumah panggil Fizah bukak oven bagi tau biskut dah hangit.. hahahah.. sapa mahu makan ni?? DUSTBIN la jawabnya.. hahahha ;D



sangat seronok melaksanakan aktiviti sihat ini. selalu buat sama2x dengan umi. Kali ni buat sama2x rakan. lain gayanya. tapi seronokkkk.. hehehe.. I miss u umi. Rindu buat kek sama2x dengan umi!! :D

love;

Munirah Abd