17 May 2010

Mari Aerobik

Salam,

macam2x aktiviti di lakukan sepanjang duk Ipoh ni. ye lah kalau xbuat apa2x aktiviti kang xproductive pula. hehe. So ari sabtu lepas dan ahad telah pergi ke Padang Polo di Ipoh utk ber'aerobik' . Tetapi hari sabtu x aerobik pun. Just tgk2x dulu Fizah aerobik. Ahad baru join. Siot penat!! dah lama xbersenam kann. Mengah nya usai cakapla. termengah2x. sampai stop kejap untuk berehat bersama kit kat. hiks.

Mari lihat gambar persekitaran aerobik.



see Fizah bersemangat kan..

gaya penari sabah?? ke sarawak?? hurmmm



semua gambar di atas di ambil pada hari Sabtu. tu yang xde gambar saya. hehhe. Saya join hari Ahad sahaja.  :p


love;

Munirah Abd

1 comment:

  1. wah wah... glam i =)
    .-= penahatiku83´s last blog ..Buatmu Pendidik =-.

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*