26 June 2009

Tribute to MJ's

seperti mana yg kita semua tahu Raja Pop dunia telah meninggal dunia pada hari ini. Beliau meninggal dunia pada usia 50thn di salah sebuah hospital di USA. Saya rase kita semua merasai kehilangan dia.. Lagu2x beliau sangat menyentuh perasaan lebih2x lagi lagu Heal The World, We are the world, Earth Song, Black and White(1st lagu dia yg saya suka bangat!!! auwwwwwwwwww )..T_T.. Penggiat seni akan merasai kehilangan beliau..

Resam hidup di dunia..Yg hidup pasti akan menemuinya..Itu lah perjanjian hidup kita di dunia ini..memetik kata2x En.Sanusi(my lecturer di UTeM) yg telah memberi komen pada status saya.Beliau menulis:

itulah yang dinamakan sebagai ajal. Ia datang tanpa dirancang, yang pasti setiap manusia akan mati. Meninggalkan keluarga, teman-teman dan apa saja di dunia tanpa diketahui tarikh, umur, masa dan cara ia pergi. Hanya 3 saje bekalan di dunia ini saje yang menolong kita di akhirat kelak. Anak yang soleh, ilmu yang bermanfaat dan amal/harta yang disedekahkan.





We are the world


Heal The World


Earth Song


Rest in Peace MJ's..If betul dia telah memeluk agama Islam.Moga beliau akan di kebumikan dgn cara Islam.

with ♥ ;

2 comments:

  1. sedih gak... suker lagu heal the world... ngan beat it... bestttt

    hemmm akhirnya dapat jugak aku komen...ko tau lah masalah aku ngan blog ko kan dik..hahahahah...

    ReplyDelete
  2. adenium : blog saya ni mencacat je lebih...haihh

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...