11 June 2009

Kenduri Kendara Vol I

PhotobucketPhotobucketPhotobucket


last week ada 2 kenduri kena attend..
so ni yg 1st kenduri..kenduri Cik Su ngan Zahir
Both of them kawan aku masa primary school..
xdpt snap byk n xsempat nak snap ngan pengantin..
sbb kitorang rushing nak ke lagi satu kenduri di Sepang

kepada Cik Su dan Zahir..
Selamat Pengantin Baru
Semoga kalian berkekalan hingga ke akhir hayat.. amin~

bagus Zahir nie cooti kawin dia 2 minggu!!
gila saving cuti ko ye utk kahwin..muahahhaha..
rumah mereka sgt dekat jadi majlis belah laki n pompuan selang sehari je..
sgt jimat!!! hikss..belah pompuan aku xdpt nak attend sbb xde member.. :(
(sebenarnya boleh je g sorang2x..tp ngades xmo g sorang..muahaha)
tapi xpe parent aku g kat umah Cik Su ni..konon belah laki g belah pompuan pun g..hehhee

Photobucket
yeahh driver aku utk hari itu..Cik Latifah Nor..huhuhu
dia ni antara peneman aku g wedding kat area banting ni...
selain Iffah, yg wajib di ajak bersama adalah Syira dan Upik..


to be cont'd
*citer kawin kat Sepang lak..
(aku bukan kenal pun redah ikut Iffah n Winda je..hehhehe)

2 comments:

  1. bnyk yg bkenan di hati.. tp kna pilih satu je.. erm..dah buat plihan n tggu kptusan poll..

    ReplyDelete

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...