08 March 2011

Sekitar Aktiviti ATV

Assalamualaikum and Hi Guys;

Ehem.. last 2 weeks my besties dtg Ipoh. Semua org apply cuti utk dtg Ipoh. Including me!! hehehe.. Mmg kami dah planning utk bercuti bersama-sama. Plus rancangan asal ke Ipoh adalah untuk ke Lost World of Tambun untuk bermandi manda. And planning untuk bermain ATV ni adalah rancangan last minute, after I heard one of my officemate mention about it in FB. So tanya pun tanya semua then semua org agree and my friend Syira buat reservation utk kami main ATV pada ptg Jumaat.(25th February 2011) They arrived Ipoh around 3pm. Tanpa rehat terus berdesup pergi ke Taiping.Yes ATV ni ada di Taiping!! :D

So enjoy the pictures guys.(A lot of pictures. And I think kena be patient utk loading. Sorry for that -___- )

1st ride me and Kamazul Syazana aka Upik. At 1st I have no confident to ride it. hahaha padahal diri sendiri yang terlebih excited  but bila dah sampai nampak je ATV terus kecut perut. :p


The instructor show us how to ride.


Yeahh our journey begins.....masuk hutan keluar hutan. padahal ride for fun. tapi agak mencabar juga bagi kami yang beginner ini


Isma terlajak .. so kena go-stand 



Tu diaa Syira trying hard utk melepasi halangan yang agak sukar!! Yes mmg sukar. Remember this post before
Isma trying to be cool this time.. hahahha

Yeahhh this time I have confident to ride by myself.. hiks



Isma with the 'guard'

Trying sooo hard this time ^____^

Berjaya!!!!

Sungai kecil yang di buat buat.. dalam erti kata lain LOPAK 

US with happy faces. Sangat-sangat puas hati. sangat sangat berbaloi. Datang Taiping semata mata nak ride ATV then abis main terus balik IPOH!! Its worth it!!


Next entry will be the info about the ATV. InsyaALLAH

Bulan Bintang

1 comment:

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...