11 September 2011

Smurf yang smurf

Assalamualaikum and hi guys ( ´ ▽ ` )ノ

Saya sudah tonton THE SMURF movie
Oh my smurf.. Haih kecomelan yang sgt sgt comel!! Gerammm (^_-)


(google image)

Saya mmg peminat the smurf since kecik agi. Sbb ni kan karakter kartun dulu2x. So I think 80's baby familiar la ngan the smurf yang biru ni.Tapi kan ari tu sblm puasa and masa bulan puasa kat tv3 ada cartoon the smurf hari ahad if I'm not mistaken la. :D

Kalau dulu time kecik2x ada mainan the smurf now main game the smurf lak..

Saya install the smurf game dlm ipod je . Yang syioknya game ni even xde internet connection pun still leh main agi..dia cam virtual village punya game cuma ni style the smurf. (^∇^)




Ok korang semua

I Smurf you ... Mmmmmuuahhhh

Sesapa yg yak tgk agi movie ni.Pergi tgk tau selagi ada kat wayang tu


Smurf;
Munirah the smurfette (((o(*゚▽゚*)o)))

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...