12 September 2011

Masak Lemak Tempoyak Udang & Cendawan

Assalamualaikum and hi guys

Woahh aku nak bangga ni!!
Hari ni berjaya masak juadah berbuka lauk yang tak pernah mimpi aku nak masak!! Aku masak juadah seperti tajuk di atas (^∇^)
Serius wei siapa kenal aku kenal la yang aku adalah sgt tak reti buat2x keje dapur ni!!

Tapi since duk ipoh ni n pernah duduk ngam housemate yang super rajin masak membuatkan aku rasa nak blaja masak. (tapi dtg mood malas mmg aku malas!!)

Dan nak berterima kasih pada ummi yang telah me'wajib'kan aku utk beli buku masakan ni..!!! (#^.^#)
Buku ni mmg byk membantu setiap kali masak wajib ada ni!! Kalau x aku LOST!! (`_´)ゞ

Hasil masakan aku waktu makan berbuka tadi adalah SODAP ar hahah (kasi can weii aku puji diri sendiri)

Tu ada lebih agi tu.masak lebih sbb esok aku flexi blk lewat. Balik lewat comfirm aku pemalas piang nak masak. Hahahah


Love
Munirah Abd


No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...