27 September 2010

Hari Keluarga Besar Kami

Salam;

Date : 3 SYAWAL 1431
Venue: Rumah Wan ,Kg Simat, Johol Negeri Sembilan
Event: Hari Keluarga Hj Md Noh B. Hj Abu

Maaf cerita agak lama terperam. Kesuntukkan waktu. T_T.Apa-apa pun acara hari keluarga ini adalah best walaupun xdpt makan. ok sedey. xpe lepas tu kami makan besar KFC. Raya KFC di waktu malam. Actually ini adalah hari keluarga yang pertama bagi keluarga Hj Md Noh Bin Hj Abu. Yakni allahyarham onyang saya.Saya xpasti saya pernah jumpa onyang saya ke x. rasanya pernah. tapi masa kecil kecil kut. lupa T_T Onyang saya ini adalah bapa kepada wan saya iaitu ibu kepada ayah saya. ok paham di situ. ok bagus. jadinya mari kita..(xmahu describe byk sbb takut salah fakta. ini kan sejarah.)

ok mari lihat gambar sambil membaca caption

Photobucket
ketibaan vip TOK LONG merangkap abang kepada wan. dan juga anak sulung arwah onyang


Photobucket
mak mak dara. dari kiri maklang yang lama udah tidak ketemu,ummi ku sayang yang kelihatan sungguh anggun di dalam ini gambar,makcik nor yakni seorang doktor psikitrik di Hospital Bosar Somban.dan makcik yati seorang guru matematik yang saya yakin garang. hehhehe


Photobucket
oh lagi mak mak dara, dari kiri ummi(knapa ummi buat faces camtu. hurmm),makcik nor, dan mak ngah yang bakal menimang menantu sulung thn hadapan. :D


Photobucket
ketibaan sedara mara bermula

Photobucket
my maksu dgn baby. maksu amik berkat.

Photobucket
pak ngah saya la


Photobucket
ini pula makcik halimah saya. dia housewife. ada anak comel lote. :p

Photobucket
tetamu vip

Photobucket
adik kecil. maaf xingat nama la dik. beliau 2pupu dgn saya ni

Photobucket
xkenal budak ni ker? kasi hentuk kepala ko. hahahha

Photobucket
alang dan sepupu saya.

Photobucket
dara pingitan kononnya

Photobucket
majlis di mulai. bacaan ayat suci Al-Quran oleh sepupu sepupu tahfiz saya. mereka hebat. saya kagum. alhamdulillah. hajat arwah atuk haji saya nak tgk ada waris jadi tahfiz hampir jadi kenyataan.

Photobucket
ayah kenalkan ahli keluarga. "ini isteri saya. anak sulung saya part time photographer.anak kedua saya part time makeup artis!!" wahhh terbaik la ayah ku ini promote anak ok!! sayang ayah. dan terima kasih kerana supportive dengan kerjaya sampingan kami. we love you ayah ummi!!! mmmuahhhh

Photobucket
oh keluarga ini. hurmm.. makcik juriah punya family.if i'm not mistaken.

Photobucket
cucu bongsu Hj Md Noh Bin Hj Abu. eh saya bukan cucu. saya cicit. so ini di katakan maksu saya la. mudakan maksu saya.hehehhehe

Photobucket
amboi daniel melompong koooo

Photobucket

body guard family. hahhaha

Photobucket

makan timeeeeee.. tapi sayang saya xdpt makan pun. T_T

Photobucket

besarkan keluarga. sampai xmuat la lense aku.nak kebelakang lagi takut makin kocik gambo eh. ok next year pakcik pakcik ku.minta taja wide lense yeee. hehehhe.. sila spot mana saya.

Photobucket
cucu-cucu Hj Md Noh Bin Hj Abu

Photobucket
cicit-cicit Hj Md Noh Bin Hj Abu

Photobucket
keluarga kecil kami.


TAMMAT,SEKIAN

penceritaan panjang lebar olih;
Bulan Bintang

No comments:

Post a Comment

Dear readers,comments make me happy and make me smile!! Yes!! your comments will be moderated.Dont worry about that ok.. Its a procedure to kick out spammer and mosquitos.Thank you.

# NO SPAM OK!!!
# Comment is awaiting on moderation.
# No harsh word!!


Thanks for your comment!! *wink*

Hello 2018

Assalamualaikum and Hi Guys; This year my double H started going to school!! Tadika la of course.. haha.. So we decided to send them to Ta...